Servicesatsing

CIBT og datterselskapet Visumservices globale team med visum- og legaliseringseksperter er fokuserte på å gi kundene og klientene våre personlig oppfølging og profesjonell service på høyeste nivå. Fagfolkene våre er vant til å overholde knappe tidsfrister og forstår hvor viktig effektivitet er ved reiser på kort varsel.  Vi arbeider for å fortsatt være den raskeste, enkleste og sikreste måten å skaffe seg visum på.  Målet vårt er å gi kundene våre en suveren service hver gang de bruker tjenestene våre.

Personlig oppfølging og profesjonell service

  1. Teknologi møter reiseinnovasjon

Problem:  Et internasjonalt flyselskap, kjent for å ha den nyeste og ypperste teknologien, ønsket å tilby sine passasjerer øyeblikkelig godkjennelse av en australsk ETA-søknad. 

Løsning:  CIBTs teknologiteam utviklet et program som lot passasjerene gå, på en sømløs måte, fra flyselskapets side til en merkevareportal, der de kunne få sin ETA i sanntid.  Passasjerer kan nå få godkjennelse til å reise til Australia på 5 minutter eller mindre.  Portalen gir også informasjon om de andre reisemålene flyselskapet dekker.  Flyselskapet kan stole på at passasjerene deres nå får helt oppdatert informasjon om australske ETA-godkjennelser og om visum generelt.

  1. Kreative løsninger for visum

Problem:   Et stort cruiseselskap oppdaget under ombordstigningen til et 100 dagers cruise jorden rundt, at 8 passasjerer ikke hadde søkt om noen av de nødvendige visumene.

Løsning:   En av CIBTs visumkonsulenter ble sendt til skipet med søknadsskjema for visum for alle landene. Etter å ha samlet inn passene og nødvendig informasjon, kontaktet CIBT de ulike ambassadene og sørget for ekspressbehandling.  Saksbehandleren vår tok fly til det neste anløpsstedet og leverte personlig passene og de nødvendige visumene til skipets purser.

  1. Personlig service døgnet rundt

Problem:  En banksjef var på vei tilbake til USA med et fly som skulle ankomme tidlig neste morgen. Han måtte så fly ut igjen til India senere samme dag, men hadde ikke det nødvendige visumet.

Løsning: CIBT ble enige med banksjefens sekretær om å hente garantibrevet, invitasjonen og bilder den dagen. Da den reisende ankom flyplassen neste morgen kl. 8, sto CIBT klare der med sin møteservice.  Den reisende skrev under på søknadsskjemaet, ga passet sitt til CIBTs visumekspert, og dokumentene ble sendt ekspress til Indias ambassade for å bli behandlet samme dag. CIBT hentet det utstedte visumet og leverte passet til banksjefens kontor før han dro til flyplassen samme kveld.

Les mer

Guided-Entry

For å reise internasjonalt trenger du nøyaktig informasjon, forberedelse og kunnskapsrik ekspertise. Guided-Entry er en nødvendig tjeneste for å kunne navigere seg frem i en usikker tid. Tjenesten tilbyr personlig konsultasjon, evaluering av reiserute, skreddersydde oppdateringer og mer. Opplev tryggheten med tjenesten Guided-Entry.

Les mer

Hold deg oppdatert

Få ukentlig oppdatering fra Comet for oppdatert informasjon og endringer.

Les mer

Rask visumsjekk

Innehavere av norske pass: Se om visum er påkrevd for reisemålet ditt.

Se alle landene